Allereerst neemt u telefonisch contact met ons op via (030) 310 75 45 of u maakt on-line een afspraak door op de knop hiernaast te klikken.
Er wordt een afspraak met u gemaakt voor de hulp-op-afstand-sessie, hiervoor wordt gebruik gemaakt van de TeamViewer software.
Tijdens deze sessie kunt U op uw beeldscherm meekijken. Als de sessie wordt is voltooid, dan is de computer weer helemaal van u. Een nieuwe TeamViewer verbinding kan alleen gestart worden als u het programma opnieuw start en toestemming heeft gegeven om wijzigingen aan uw computer aan te brengen.

Een TeamViewer sessie kost € 10,00 startkosten en € 1,00 per minuut.

U ontvangt achteraf een factuur met een betalingstermijn van 7 dagen. Tijdens het telefoongesprek worden uw gegevens genoteerd voor de facturatie.

Wanneer u op de Start knop hieronder drukt, dan opent het TeamViewer programma. Dit programma wordt opgeslagen in de map Downloads op uw computer.
Nadat het programma succesvol is gedownload, opent u het programma door te dubbelklikken op de naam van het programma in de map Downloads. U krijgt dan twee vragen: 1- Of u dit programma wilt openen en 2 – Of u dit programma toestaat om wijzigingen aan te laten brengen op/aan uw computer. Beide dient u te bevestigen/toetemming te geven.
Pas nadat het programma succesvol is gestart en u het ID nummer ziet en deze heeft door gegeven aan de medewerker van DutchNet wordt deze in staat gesteld om uw computer op afstand te besturen.

Om de TeamViewer sessie met te starten, klikt u hiernaast op de Download knop.

TeamViewer Download