Allereerst neemt u telefonisch contact met ons op via (030) 310 75 45 of u maakt on-line een afspraak door op de knop hiernaast te klikken.
Er wordt een afspraak met u gemaakt voor de hulp-op-afstand-sessie, hiervoor wordt gebruik gemaakt van de TeamViewer software.
Tijdens deze sessie kunt U op uw beeldscherm meekijken. Als de sessie wordt is voltooid, dan is de computer weer helemaal van u. Een nieuwe TeamViewer verbinding kan alleen gestart worden als u het programma opnieuw start en toestemming heeft gegeven om wijzigingen aan uw computer aan te brengen.
Een TeamViewer sessie kost € 10,00 startkosten en € 1,00 per minuut.
U ontvangt achteraf een factuur met een betalingstermijn van 7 dagen. Tijdens het telefoongesprek worden uw gegevens genoteerd voor de facturatie.
Wanneer u op de Start knop hieronder drukt, dan opent het TeamViewer programma. Dit programma wordt opgeslagen in de map Downloads op uw computer.
Nadat het programma succesvol is gedownload, opent u het programma door te dubbelklikken op de naam van het programma in de map Downloads. U krijgt dan twee vragen: 1- Of u dit programma wilt openen en 2 – Of u dit programma toestaat om wijzigingen aan te laten brengen op/aan uw computer. Beide dient u te bevestigen/toetemming te geven.
Pas nadat het programma succesvol is gestart en u het ID nummer ziet en deze heeft door gegeven aan de medewerker van DutchNet wordt deze in staat gesteld om uw computer op afstand te besturen.