Maak uw afspraak

Maak nu eenvoudig online een afspraak, voor computerhulp, een computerreparatie, andere werkzaamheden of voor assistentie via Remote Support.

Selecteer in de onderstaande agenda een dag en tijdsblok en vul de overige informatie voor ons in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de afspraak concreet te maken.
U kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op 030 310 75 45 (DutchNet). Als de werkzaamheden goed besproken zijn, dan bevestigen wij de afspraak per e-mail.

U kunt nu ook uw toestel laten halen en brengen met onze unieke Haal- en Breng Service. Voor een vast laag bedrag van € 10,00 hoeft u uw agenda niet meer om te gooien, maar laat u zich door ons bedienen!*


Maak snel en eenvoudig online een afspraak, wanneer jou het beste uitkomt!
Een afspraak maak je direct in onze agenda, zo weet je precies waar je aan toe bent!

Laden...

Veelgestelde vragen

Werken jullie alleen volgens afspraak?

We werken uitsluitend op afspraak. Dit heeft als voordeel dat u beter weet waar u aan toe bent en wij niet telkens afgeleid worden bij het oplossen van complexe problemen. We houden de communicatie over de status van uw reparatie, bij voorkeur per e-mail of WhatsApp. In enkele gevallen kunt u gewoon wachten op uw reparatie.

Ik ben nog geen klant, kan ik toch een afspraak maken?

Ja natuurlijk! Ook als je nog geen klant bent kun je een afspraak maken voor advies of technische ondersteuning. Bij aanvang van de afspraak zullen wij je gegevens verwerken in ons systeem en je meer informatie toesturen.

Kan ik een afspraak maken na 17:00 uur?

Ja en nee. Wij werken op maandag tot en met vrijdag van 9:30 uur tot 18:00. Boek je een afspraak voor 60 minuten of langer? Dan zal deze uiterlijk om 17:00 uur moeten aanvangen. Een afspraak van 30 minuten (bijvoorbeeld een terugbel afspraak of adviesgesprek) kan om 17:30 uur nog aanvangen. Wij maken soms uitzonderingen. Neem hiervoor contact op met ons.

Hoe maak ik een afspraak voor service op locatie?

Je kunt een afspraak maken voor service op locatie door in het online afspraak formulier onder ‘waarmee kunnen wij je helpen?‘ te kiezen voor de optie ‘Service op locatie‘ Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het probleem is en vermeld het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer, om je sneller van dienst te kunnen zijn.

Wij komen graag bij je langs op locatie, bij je thuis of op kantoor. Wij bekijken of wij je op locatie kunnen helpen, en maken een schatting hoeveel tijd er benodigd is. Wil je graag een telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, contact ons dan tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.

Hoe maak ik een afspraak voor computeronderhoud?

Je kunt een afspraak maken voor het onder van je computer of laptop, door in het online afspraak formulier onder ‘waarmee kunnen wij je helpen?‘ te kiezen voor de optie ‘Computer APK‘. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het probleem is en vermeld het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer, om je sneller van dienst te kunnen zijn.

Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wil je graag telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, contact ons dan tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.

Hoe maak ik een reparatie afspraak voor mijn computer (desktop) ?

Je kunt een afspraak maken voor de reparatie van je computer (desktop) door in het online afspraak formulier onder ‘waarmee kunnen wij je helpen?‘ te kiezen voor de optie ‘Computer reparatie‘. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het probleem is en vermeld het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer, om je sneller van dienst te kunnen zijn.

Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wil je graag een telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, neem dan contact met ons op tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.

Hoe maak ik een reparatie afspraak voor mijn laptop?

Je kunt een afspraak maken voor de reparatie van je laptop door in het online afspraak formulier onder ‘waarmee kunnen wij je helpen?‘ te kiezen voor de optie ‘Laptop reparatie‘. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het probleem is en vermeld het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer, om je sneller van dienst te kunnen zijn. Wij willen altijd graag dat u de voedingsadapter meeneemt als u de laptop brengt voor reparatie.

Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wil je graag een telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, neem dan contact met ons op tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.

Waar zijn jullie werkplaatsen?

We hebben een werkplaats inhouse bij DutchNet in Zeist. Hier kunt u uitsluitend op afspraak terecht. We werken van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur t/m 18:00 uur. Echter, in verband met de on-site werkzaamheden zijn we niet altijd aanwezig.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn reparatie?

Wij communiceren bij voorkeur via de mail of WhatsApp. We zijn echter ook gewoon via de telefoon bereikbaar.

Hoe snel heb ik mijn toestel terug?

De meeste reguliere reparaties zijn dezelfde dag klaar. Een kleine reparatie duurt gemiddeld tussen de 30 minuten en 2 uur. Het is dus mogelijk om uw toestel dezelfde dag nog terug te hebben. De kans hierop word groter als u uw reparatie vooraf aangevraagd hebt. Echter, sommige complexere reparaties kunnen langer duren, denk hierbij aan virus/spyware verwijderen, het klonen van een harde schijf, etc.. Een reparatie die via de post is opgestuurd is ook niet dezelfde dag terug. Dit kan op z’n snelst de volgende dag zijn. We laten het u altijd weten wanneer de reparatie uitgevoerd is en wanneer u uw toestel terug kunt hebben.

Gebruiken jullie originele onderdelen voor jullie reparaties?

Voor de meeste reparaties gebruiken wij originele onderdelen. Anders kiezen wij voor de hoogste en beste kwaliteit onderdelen die te verkrijgen zijn. Wij staan hiervoor garant! Daarnaast hanteren wij voor de meeste reparaties standaard 3 maanden garantie, tenzij anders vermeld.

Hoe lang krijg ik garantie op mijn reparatie?

Wij geven op de onderdelen die we gebruiken voor uw reparatie standaard de fabrieksgarantie. Op de reparatie heeft u 3 maanden garantie. Deze garantie is uiteraard niet geldig als er sprake is van valschade, waterschade of andere schade die door eigen schuld veroorzaakt is.

Hoe krijg ik mijn toestel terug?

U krijgt uw toestel in principe terug op dezelfde manier als dat u het bij ons heeft gebracht. Mocht u uw toestel op een andere wijze terug willen ontvangen laat het ons dan weten.

Kan ik mijn afspraak annuleren

Ja, tot 24 uur voor de afspraak kun je zelf je afspraak annuleren door op de link in de afspraakbevestiging te drukken. Is het minder dan 24 uur voor aanvang van de afspraak? Dan moet je contact opnemen met ons. Dit kan via contact. Mogelijk worden er kosten in rekening gebracht als wij je annulering te laat ontvangen. Wij informeren je hierover.

Verkopen jullie ook accessoires?

We verkopen accessoires via onze webshop. We hebben accessoires voor smartphones, tablets, laptops, computers en andere soorten producten. Dagelijks word onze shop aangevuld met nieuwe producten. Kijk hiervoor in onze webshop.

Staat je vraag er niet tussen neem dan a.u.b. even contact met ons op.