Maak uw afspraak
Maak nu eenvoudig online een afspraak, voor computerhulp, een computerreparatie, andere werkzaamheden of voor assistentie via Remote Support.
Selecteer in de onderstaande agenda een dag en tijdsblok en vul de overige informatie voor ons in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de afspraak concreet te maken.
U kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op 030 310 75 45 (DutchNet). Als de werkzaamheden goed besproken zijn, dan bevestigen wij de afspraak per e-mail. De afspraak is definitief als deze door DutchNet is bevestigd.
U kunt nu ook uw toestel laten halen en brengen met onze unieke Haal- en Breng Service. Voor een vast laag bedrag van € 17,50 hoeft u uw agenda niet meer om te gooien, maar laat u zich door ons bedienen!*
Maak snel en eenvoudig online een afspraak, wanneer u het beste uitkomt!
Een afspraak maakt u direct in onze agenda, zo weet u precies waar u aan toe bent!
Veelgestelde vragen
We werken uitsluitend op afspraak. Dit heeft als voordeel dat u beter weet waar u aan toe bent en wij niet telkens afgeleid worden bij het oplossen van complexe problemen. We houden de communicatie over de status van uw reparatie, bij voorkeur per e-mail of WhatsApp. In enkele gevallen kunt u gewoon wachten op uw reparatie.
Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wil je graag een telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, neem dan contact met ons op tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.
Wij willen altijd graag dat u de voedingsadapter meeneemt als u de laptop brengt voor reparatie.
Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wil je graag een telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, neem dan contact met ons op tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.
Wij communiceren bij voorkeur via de mail of WhatsApp. We zijn echter ook gewoon via de telefoon bereikbaar.
De meeste reguliere reparaties zijn dezelfde dag klaar. Een kleine reparatie duurt gemiddeld tussen de 30 minuten en 2 uur. Het is dus mogelijk om uw toestel dezelfde dag nog terug te hebben. De kans hierop word groter als u uw reparatie vooraf aangevraagd hebt. Echter, sommige complexere reparaties kunnen langer duren, denk hierbij aan virus/spyware verwijderen, het klonen van een harde schijf, etc.. Een reparatie die via de post is opgestuurd is ook niet dezelfde dag terug. Dit kan op z’n snelst de volgende dag zijn. We laten het u altijd weten wanneer de reparatie uitgevoerd is en wanneer u uw toestel terug kunt hebben.
Wij geven op de onderdelen die we gebruiken voor uw reparatie standaard de fabrieksgarantie. Op de reparatie heeft u 3 maanden garantie. Deze garantie is uiteraard niet geldig als er sprake is van valschade, waterschade of andere schade die door eigen schuld veroorzaakt is.
U krijgt uw toestel in principe terug op dezelfde manier als dat u het bij ons heeft gebracht. Mocht u uw toestel op een andere wijze terug willen ontvangen laat het ons dan weten.
Ja, tot 24 uur voor de afspraak kun je zelf je afspraak annuleren door op de link in de afspraakbevestiging te drukken. Is het minder dan 24 uur voor aanvang van de afspraak? Dan moet je contact opnemen met ons. Dit kan via contact. Mogelijk worden er kosten in rekening gebracht als wij je annulering te laat ontvangen. Wij informeren je hierover.
*) Uitsluitend voor de Bilt, Bilthoven, Zeist, Huis ter Heide, Bosch en Duin, Den Dolder en directe omgeving