Plan uw afspraak in

Maak nu eenvoudig online een afspraak om uw apparaat te laten maken of voor assistentie via Remote Support.
Selecteer in de onderstaande agenda een dag en tijdsblok en vul de overige informatie voor ons in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de afspraak concreet te maken.
U kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op 030 310 75 45 (DutchNet). Als de reparatie aanvraag goed besproken is, dan bevestigen wij de afspraak per e-mail.
U kunt nu ook uw toestel laten halen en brengen met onze unieke Haal- en Breng Service. Voor een vast laag bedrag van € 10,00 hoeft u uw agenda niet meer om te gooien, maar laat u zich door ons bedienen!*


Kalender word geladen......
- Beschikbaar
16
- Gereserveerd
16
- In Aanvraag
16
- Gedeeltelijk geboekt

Voornaam *:

Achternaam *:

Bezoekadres *:

Plaats *:

Email *:

Telefoon *:

Type Ondersteuning:  Remote On-site

Begintijd *:

Te reserveren tijd *:

Wat wilt U laten repareren/vervangen? *:

Merk en type toestel:

Aantal apparaten:

Uw Vraag/Aanvullende Informatie *:

 

captcha

Veelgestelde vragen

Werken jullie alleen volgens afspraak?

We werken uitsluitend op afspraak. Dit heeft als voordeel dat u beter weet waar u aan toe bent en we niet telkens afgeleid worden bij het oplossen van complexe problemen. We houden de communicatie over de status van uw reparatie, bij voorkeur per e-mail of WhatsApp. In enkele gevallen kunt u gewoon wachten op uw reparatie.

Waar zijn jullie werkplaatsen?

We hebben een werkplaats inhouse bij DutchNet in Zeist. Hier kunt u uitsluitend op afspraak terecht. We werken van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur t/m 18:00 uur. Echter, in verband met de on-site werkzaamheden zijn we niet altijd aanwezig.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn reparatie?

Wij communiceren bij voorkeur via de mail of WhatsApp. We zijn echter ook gewoon via de telefoon bereikbaar.

Hoe snel heb ik mijn toestel terug?

De meeste reguliere reparaties zijn dezelfde dag klaar. Een kleine reparatie duurt gemiddeld tussen de 30 minuten en 2 uur. Het is dus mogelijk om uw toestel dezelfde dag nog terug te hebben. De kans hierop word groter als u uw reparatie vooraf aangevraagd hebt. Echter, sommige complexere reparaties kunnen langer duren, denk hierbij aan virus/spyware verwijderen, het klonen van een harde schijf, etc.. Een reparatie die via de post is opgestuurd is ook niet dezelfde dag terug. Dit kan op z’n snelst de volgende dag zijn. We laten het u altijd weten wanneer de reparatie uitgevoerd is en wanneer u uw toestel terug kunt hebben.

Gebruiken jullie originele onderdelen voor jullie reparaties?

Voor de meeste reparaties gebruiken wij originele onderdelen. Anders kiezen wij voor de hoogste en beste kwaliteit onderdelen die te verkrijgen zijn. Wij staan hiervoor garant! Daarnaast hanteren wij voor de meeste reparaties standaard 3 maanden garantie, tenzij anders vermeld.

Hoe lang krijg ik garantie op mijn reparatie?

Wij geven op de onderdelen die we gebruiken voor uw reparatie standaard de fabrieksgarantie. Op de reparatie heeft u 3 maanden garantie. Deze garantie is uiteraard niet geldig als er sprake is van valschade, waterschade of andere schade die door eigen schuld veroorzaakt is.

Verkopen jullie ook accessoires?

We verkopen accessoires via onze webshop. We hebben accessoires voor smartphones, tablets, laptops, computers en andere soorten producten. Dagelijks word onze shop aangevuld met nieuwe producten. Kijk hiervoor in onze webshop.

Hoe krijg ik mijn toestel terug?

U krijgt uw toestel in principe terug op dezelfde manier als dat u het bij ons heeft gebracht. Mocht u uw toestel op een andere wijze terug willen ontvangen laat het ons dan weten.

Hoe lang krijg ik garantie op mijn reparatie?

Wij geven op de onderdelen die we gebruiken voor uw reparatie standaard de fabrieksgarantie. Op de reparatie heeft u 3 maanden garantie. Deze garantie is uiteraard niet geldig als er sprake is van valschade, waterschade of andere schade die door eigen schuld, of door derden,  veroorzaakt is.