Hoe werkt Remote Support?

Allereerst neemt u telefonisch contact met ons op via (030) 310 75 45 of u maakt on-line een afspraak door op de knop hiernaast te klikken.
Er wordt een afspraak met u gemaakt voor de hulp-op-afstand-sessie, hiervoor wordt gebruik gemaakt van de TeamViewer software.
Tijdens deze sessie kunt U op uw beeldscherm meekijken.
Als de sessie wordt is voltooid, dan is de computer weer helemaal van u.
Een nieuwe TeamViewer verbinding kan alleen gestart worden als u het programma opnieuw start en toestemming heeft gegeven om wijzigingen aan uw computer aan te brengen.

Een TeamViewer sessie kost € 10,50 startkosten en € 1,05 per minuut.

U ontvangt achteraf een factuur met een betalingstermijn van 7 dagen. Tijdens het telefoongesprek worden uw gegevens gecontroleerd voor de facturatie.

Wanneer u op de Download knop hieronder drukt, dan start u de download van het TeamViewer programma. Dit programma wordt opgeslagen in de map Downloads op uw computer.

Als het programma succesvol is gedownload, opent u het programma door te dubbelklikken op de naam van het programma in de map Downloads. U krijgt dan een paar vragen:
1 – Of u dit programma wilt openen
2 – Of u dit programma toestaat om wijzigingen aan te laten brengen op/aan uw computer.
3 – Of u akkoord gaat met de voorwaarden

Op alle vragen dient u te toestemming te geven dan wel akkoord te gaan.

Nadat het programma succesvol is gestart krijgt u een ID nummer te zien. Geef deze dan door aan de medewerker van DutchNet. Deze ID code is nodig om verbinding met uw computer te kunnen maken. Het wachtwoord wordt niet getoond. Dat is alleen bij DutchNet bekend.

Na het afsluiten van de TeamViewer sessie is er geen verbinding meer en ziet alleen u wat u met de computer doet.

Om de TeamViewer sessie te starten, klikt u hieronder op de Download knop.